Zachęcamy do uzupełnienia pola "Jak się o nas dowiedziałeś?" w panelu użytkownika > edytuj opcje. Dzięki! :)
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin
#1
§1 Rejestracja i logowanie

1. Cała zawartość forum jest dostępna dla wszystkich, natomiast pisać na nim mogą jedynie zarejestrowani użytkownicy.
2. Login powinien zawierać tylko i wyłącznie znaki polskiego alfabetu i cyfry (niedopuszczalny jest login typu "@#$%")
3. Zarówno login jak i awatar nie mogą zawierać treści pornograficznych oraz ogólnie uznawanych za obraźliwe.
4. Zabrania się posiadania kilku kont na forum. W przypadku posiadania takowych, wszystkie konta zostaną zbanowane.

§2 Pisanie postów

1. Tytuł posta powinien zawierać jego główny temat. Unikaj tytułów w rodzaju "Pomocy!", "Jak to zrobić?", które nic nikomu nie mówią.
2. Trzymaj się zasady "jeden problem = jeden post". Jeśli chcesz poruszyć kilka różnych kwestii, napisz kilka wątków.
3. Pisz posty w odpowiednich działach forum. Jeśli Twój post nie pasuje do żadnego z istniejących działów, zasugeruj jego utworzenie tutaj.
4. Pisz po polsku - zwracaj uwagę na ortografię, gramatykę i interpunkcję.
5. Nie pisz całych wyrazów WIELKIMI LITERAMI, ponieważ jest to mało czytelne i oznacza krzyk.
6. Nie pisz postów "FteNSpoSUp".
7. Dłuższe fragmenty tekstu dziel na akapity.
8. Dla większej czytelności tekstu używaj znaczników dostępnych w edytorze postów, umożliwiających rozróżnienie cytatów i kodów.
9. Kolory: #f1574d, #50bbe7 i #55c085 są zarezerwowane dla administratorów i moderatorów forum - proszę nie używać ich w treści postów.
10. Ze względów bezpieczeństwa załączniki do postów mogą być dodawane tylko i wyłącznie przez administratorów forum.
11. Pisząc posty kieruj się ogólnie przyjętymi zasadami kultury i poszanowania innych osób.
12. W treści postów nie wstawiaj linków do źródeł zawierających nielegalne oprogramowanie oraz inną własność intelektualną.

§3 Zasady wlepiania ostrzeżeń (warnów)

1. Ostrzeżenie (warna) otrzymuję użytkownik, który nie dostosował się do regulaminu. Warny są wlepiane w systemie procentowym (%) i mogą być zdjęte:
*po tygodniu - za drobne przewinienie
*po miesiącu - za poważniejsze przewinienie

2. System wlepiania ostrzeżeń formułowany jest w skali od 0 do 100%.

3. Do momentu otrzymania 45% użytkownik nie jest karany "banem" lub zakazem pisania, lecz zwykłym ostrzeżeniem. Po przekroczeniu skali 45% system oceniania usera wygląda następująco:

50% - zablokowanie pisania na forum na 1 dzień
60% - zablokowanie pisania na forum na 3 dni
80% - ban na 2 tygodnie
100% - ban na zawsze, co oznacza dożywotnie wyrzucenie z forum


Proszę unikać następujących przewinień:
[Obrazek: warn.png]

§4 Postanowienia końcowe

1. Sprawy nie dotyczące ogółu użytkowników forum proszę załatwiać indywidualnie poprzez system prywatnych wiadomości lub zwykłą pocztą elektroniczną.
2. Ewentualne skargi na innych użytkowników forum proszę kierować bezpośrednio do administratora, a nie na forum.
3. W stosunku do osób nieprzestrzegających zasad regulaminu forum administrator ma prawo zastosować system upomnień i kar (tzw. banowanie) łącznie z czasowym lub całkowitym zablokowaniem konta użytkownika.
4. W miarę rozwoju forum administrator ma prawo do zmiany lub rozszerzenia regulaminu o kolejne punkty.
5. Rejestrując się na forum użytkownik zgadza się na przestrzeganie zapisów jego regulaminu, a także regulaminów poszczególnych działów, jeżeli takie istnieją.
Podziękowania od:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości